Main masak2 : Pizza (27/7/09)

Hari ni a friend of mine Kak Beb datang nak bajar wat pizza. Actually aku segan jugak nak ajar kak beb nih sebab Kak Beb ni sebenarnyer memang dah pandai wat roti..and dia memang tokey biskut raya yg femes kat Keningau ni. Hehehe....tp kalau orang dah mintak aku memang takkan hampakan.

Dalam pada nak bajar2 luper pulak aku nak print out resepi, huhuhuh...ape punyer cikgu da...tak pe Kak Beb, nanti saya email resepi nye yer ! Memang syiok main masak2 dengan Kak Beb..macam cerita kluar...mostly citer pasal masak2 lah...hehehe...to Kak Beb, tima kasih sebab sudi Main Masak2 dengan saya yer !



Jika ada yang berminat nak belajar wat pizza, cream puff atau pon kek macam Kak Beb ni...jangan segan2 telefon saya (014-5691618). Jadual kelas boleh di pilih mengikut kelapangan anda. (Monday- Thursday, 2.30 ptg- 5 ptg)

Comments

Popular Posts