Sunday, March 29, 2009

Order dari SMK Bingkor


Ni ada lagi order dari cikgu2 di SMK Bingkor....skolah laki den la....2 bijik kek coklat with ganache topping. Tak ingat dah saper yang order tuh...hehehe..sori yer.....tu pon memula saya salah dengar..ingatkan sebijik je order..so saya kukus la sebijik saje....sekali ruper nyer 2 bijik.....hadoi...nasib baik laki den rajin nak balik umah amik kek masa waktu rehat..so cepat2 la saya kukus sebiji lagi kek.....sebenarnyer, diaorang mintak topping ganache simple2 jer..tak yah deco2 or tulis apa2..tp saya dengan baik hatinyer telah hias ngan badam kat tepi2 tu....hehehe...dah benda dah ada..aper salah nyer kan? Macam mak mertua saya kata..kita berniaga ni..biar lebihkan bahagian pelanggan takper..jangan terkurang.

7 comments:

nieja said...

wah..
sedapnya..
brape rngit kek ni?

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

err...ni ahkak juai RM32..berat kek ni sekilo lebih tapi...hehehe.

nieja said...

32? wow..
ok la tu.. tapi akak duk
mane?

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

nieja..akak dok Keningau Yang...naper nak tempah ker...? :D

nieja said...

keningau?
sabah??

Mr. and Mrs. Mokhsin said...

a'a nieja..sabah...nieja kat mana?

nieja said...

jauhnye :(
nieja kat s.alam la..
alahaii jauh la plak