Macam2 kek ada.....

Ok...ni antara oder2 yang saya dapat sebelum2 ni..ni kira antara yang latest la..sbb banyak juga oder2 yang tidak sempat di ambil gambar sebab nak cepat,heheh...so tader la gambar2 kek tu dalam simpanan..harap2 mereka yang oder tu tak kecik hati yer bila oder2 mereka takde dalam blog ni......


1) Ni order from Nisa untuk anak2 dia. Dia oder kek Black Forest. Satu untuk di bawa anak2 ke taska, dan satu lagi untuk di makan kat rumah...terima kasih Nisa.








2) Ini pula oder dari Kak Asmah...Kak Asmah serah kat saya nak buat kek apa pon, saya buat kek White Chocolate...alhamdulillah, she liked it so much ! TQ!




3) Ni repeat oder dari Altun of Kg. Tudang Baru. Altun ni selalu kalau order ikut telefon jer. Pastu saya terus deliver to her doorsteps. Senang kan ? Tak payah nak keluar2 rumah nak beli kek segala....dah macam oder pizza je kan ? heheeh...


Chocolate Indulgence 2kg



4) Guru2 SK Malima juga adalah antara my regular customer. Ni untuk jamuan akhir tahun pihak SK Malima oder 3 biji kek..tp saya sempat ambil gambar kek blueberry ni jer...heheeh...mekasih SK Malima....


Blueberry Cake 1kg




5) Kek Nombor 1 ni di tempah oleh Puan Noraini tak silap saya . Ni kali pertama dia oder dengan saya tapi kalau adik beradik dia yang lain memang dah selalu dah. Noraini mintak kek Yam. Suka betul mereka satu family makan kek Yam yer....mekasih Noraini.... harap puas hati la dengan kek tempoh hari yer.



6) Cupcakes ni di tempah oleh Zureen of SK Bulu Silou untuk di beri kepada student2 dia. Bagus nya Cikgu macam Zureen ni kan ? Baru la semangat student nak belajar . Zureen order 1 set cupcakes perisa vanilla.





7) Seterusnya kita tengok pulak order dari pihak SK Apin-Apin. Mereka oder kek black forest dan kek chocolate indulgence serta 100biji creampuff ( and macam biasa la..saya misti bagi lebih...heheehhe).


Black Forest 1kg




Chocolate Indulgence 1kg




100biji Creampuff.

Comments

Popular Posts