More cakes

Alhamdulillah, my business bertambah baik. order boleh kata tiap2 hari ada. Syukur alhamdulillah.
Dah hujung2 musim persekolahan ni memang banyak sekolah2 yg buat jamuan akhir tahun untuk kelas dan juga untuk sekolah. So banyak jugak la saya dapat order2 untuk jamuan2 ni. Banyak jugak gambar2 yg saya ambik tp kalau nak letak semua nanti korang sumer mabuk gambar kek la pulak,ekeekek....so enjoy jela tengok gambar2 kek yg saya sempat upload ni.....



Order from my neighbour Jun of SMK Keningau 2 :



Order Pizza pon banyak dapat, Alhamdulillah....setakat ni ramai yang suka dengan my pizza :)




Orde from Dilla of SM St Francis Xavier :

Blueberry Cake (1kg)



Order from Mdm Saimah Guka of SMK Bingkor :

Vanilla Cream Cheese Cake 1kg



Black Forest (1kg)


Chocolate Moist Cake (1kg)




Order from Pn. Ramlah of SMK Keningau:

Chocolate Moist Cake (1kg)



Order from Miss Isnaningsih for makan kat skolah :

Chocolate Moist Cake (1/2kg)







Ni la kek yang paling besar saya pernah buat....kek seberat 3kg dan berukuran 11" x 22" yang ditempah oleh SMK GUNSANAD, Keningau, sempena majlis makan makan tahunan diaorang. Kek tu ialah kek span orange with cream cheese filling perasa oren jugak. Sedap kek neh....heheeh... masuk lif tekan sendiri la pulak. Terima kasih kepada SMK Gunsanad yg sudi tempah ngan saya. Walau pon penat dan mencabar nak decorate kek sebesar nih, tp saya puas hati.

Comments

Popular Posts